sobota, 6 grudnia 2014

To było piękne...


... aż szkoda mi było wysyłać te pracę - no ale zamówienie to zamówienie. To była pierwsza praca z tak dużym zdjęciem, zabezpieczonym kilkoma warstwami lakieru. Wykonałem ją na standardowej grubej sklejce sosnowej o wymiarach 40 na 80 cm. Jak już wcześniej wspominałem na blogu jestem jedyną osobą w Polsce, która jest w stanie wykonać duże zdjęcia tą techniką (powyżej rozmiaru A3). Często szukam innych osób zajmujących się nanoszenie fotografii na drewno. Zarówno w Polsce, jak i w Europie, jak i na świecie - nie udało mi się do tej pory namierzyć kogoś, kto wykonałby zdjęcie choćby w takim. Jeżeli wiecie, gdzie mogę coś znaleźć na ten temat to proszę o wiadomość...



2 komentarze:

  1. Ale super, niesamowicie piękna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to wyszło megaaaaa zajebiste, szczena kuźwa opada, wymiata

    OdpowiedzUsuń