środa, 3 grudnia 2014

Witam po raz pierwszy

Jest to mój pierwszy wpis i mam nadzieję nie ostatni. Zajmuję się dwoma rzeczami, które dają przyjemność tworzenia i przy okazji jakieś tam pieniądze. Oto one:

Strony internetowe.
Tworzę je od ponad 15 lat, specjalizuje się w cms-ie joomla, z wykorzystaniem elementów flash. Niestety większość stron, które zbudowałem w przeszłości dziś już nie istnieją. Na rynku jest coraz więcej osób trudniących się budową stron przez co ciężko o klienta a i pieniądze nie są już takie jak dawniej.

Fotografia na drewnie.
Pomysł powstał w momencie, kiedy brakowało pieniędzy i chciałem wymyśleć jakieś nowe zajęcie, które będzie sprawiać mi przyjemność a i przy okazji przyniesie jakiś pieniądz. Tak powstała fotografia na drewnie, było to zanim jeszcze ktoś umieścił pierwszy film na youtubie z cyklu DIY - czyli jak to zrobić. Kiedyś i ja robiłem zamówienia metodą na klej, teraz wynalazłem swoją własną, która daje 100% wyniki. Mogę śmiało powiedzieć, że moja metoda daje mi jako jedynej osobie na świecie możliwość nakładania grafiki na drewno niezależnie od jej rozmiarów. U innych osób taka możliwość kończy się przeważnie na rozmiarze A3.

To tyle a poniżej filmik z moimi  pracami jeszcze z czasów metodą wikol :)

2 komentarze:

  1. Widziałem Pana prace na żywo na bazarze motocykli w Łodzi, niesamowita sprawa, tyle już w życiu człowiek widział a tu niby taka prosta rzecz a tak zachwyca, napewno coś zamówię u was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ! Piękne prace. Mam pytanie : czy zdjęcia na drewno nanosi Pan za pomocą żelu do transferu ? Jeśli to nie tajemnica proszę o opis 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń